دوره فیشال تخصصی

دوره های فیشال آکادمی کامرانی

در آکادمی کامرانی مجموعا 4 دوره فیشال مراقبتی، فیشال تخصصی، دوره جامع بیوتی تراپیست و دستیار پزشک و آشنایی با ایمنی اتاق پوست برگزار می شود که فیشیال مراقبتی و تخصصی، اختصاصا از دوره های آموزش فیشیال هستند. البته از آنجایی که در دوره جامع بیوتی تراپیست و دستیار پزشک، سرفصل های این دو دوره نیز آموزش داده می شوند، در ادامه این دوره را نیز معرفی خواهیم کرد.

دوره آموزش فیشال تخصصی

دوره دوم یعنی فیشیال تخصصی، برای کسانی مناسب است که می خواهند در سالن ها و کلینیک ها به عنوان یک بیوتی تراپیست فعالیت داشته باشند. تمام سرفصل هایی که در دوره مراقبتی اعلام شد، در این دوره و طی 2 تا 3 روز اول گفته شده و در ادامه سرفصل های تکمیلی مانند پلاژن تراپی، کمبایندپیل تراپی، درمان آسیب ها آموزش داده می شود.
در پایان این دوره بیوتی تراپیست می تواند هم برای انجام فیشال مراقبتی در مراکز فعالیت داشته باشد و هم فیشال های درمانی انجام دهد. لازم به ذکر است که منظور از درمان، درمان آکنه، لک و بستن مناقذ است و بیماری های پوستی را شامل نمی شود. در واقع ما بیشتر روی زیبایی و مراقبت پوست فعالیت داریم.

 

سر فصل هایی که در این دوره آموزش می بینید:
  • درمان آکنه
  • پکیج دور چشم
  • کمبایندپیل تراپی
  • کار با انواع ماساژورها
  • آشنایی با نوع مشاوره
  • شناخت محصولات کابین
  • آموزش تمام لاین های درمانی
output-onlinegiftools (1)
مدت زمان برگذاری دوره : 5 روز
 
  • درمان لک
  • آنزیم تراپی
  • پلاژن تراپی
  • انجام تمرین عملی
  • آشنایی با اصطلاحات پوستی
  • مشاوره راه اندازی کسب و کار
  • درمان پوست های آسیب دیده
output-onlinegiftools
هزینه دوره: 7.800 میلیون تومان
 

  • دوره جامع بیوتی تراپیست و دستیار پزشک

در دوره نهایی علاوه بر سرفصل هایی که در دوره 5 روزه وجود دارد، مزوتراپی، مزونیدلینگ، فی نیدلینگ، کربوکسی تراپی و مواردی که بیشتر تهاجمی هستند، به دوره اضافه می شوند و اصولی در آن توضیح داده می شود که با آنها علاوه بر بیوتی تراپیست بودن، می توانید مشاور پوست و مو باشید.
به این معنا که اگر شما در این دوره شرکت کنید، کارتان محدود به فیشیال و بیوتی تراپیستی نخواهد شد و می توانید در یک کلینیک و مرکز درمانی به عنوان مشاور کار کنید. ما سعی می کنیم شما را به عنوان مشاور کاشت مو و ابرو، لاغری و تمامی لاین ها متخصص کنیم.
در نهایت یکی دیگر از دوره هایی که برگزار می شود، آشنایی با ایمنی اتاق پوست است که در آن بایدها و نبایدهایی که در اتاق پوست باید رعایت شود، گفته می شود.

امکان برگزاری دوره در یک سرفصل خاص

دوستانی که در دوره های آکادمی دیگری شرکت کرده باشند نیز در صورتی که تمایل به آپدیت داشته باشند، ما یک آزمون تعیین سطح داریم که بدانیم در چه سطحی قرار داشته و چه چیزی از ما توقع دارند. به این ترتیب می توانیم متناسب با این موارد دوره برای آنها تعریف کنیم.

همچنین اگر سرفصل خاصی مدنظر شما باشد و به عنوان مثال بخواهید فقط در دوره اسید تراپی، آموزش پاکسازی صورت یا مزونیدلینگ شرکت کنید و نیاز داشته باشید که در تک تک سرفصل ها به صورت جداگانه دوره ببینید، سرفصل ها به صورت تکی هم قابل آموزش هستند. به این ترتیب شما می توانید با توجه به تعداد سرفصل های مدنظرتان، دوره آموزشی را هم به صورت خصوصی و هم به صورت عمومی شرکت کنید.

از ویژگی های بارزی که مجموعه ما دارد این است که اولا سرفصل ها به صورت کاملا تخصصی ارائه می شوند و تمامی سرفصل ها باید روی کیس عملی کار کنند. هر شخصی باید کار انجام دهد و در پایان آزمون عملی انجام می شود. البته این آزمون به معنای نمره دادن نیست و به این معناست که ما میخواهیم هر ایراد یا ضعفی که وجود دارد را ببینیم و براساس آن شخص را در آن زمینه تقویت کنیم.

در پایان نیز هنرجو در گروه تلگرامی عضو می شود که در آن گروه هر روز افرادی که سوال یا مشکلی دارند و جایی مسئله ای برای آنها پیش آمده، مطرح می کنند. اگر موردی باشد که به صورت خاص بوده و برای هنرجویی سوال پیش آمده، در گروه مطرح می شود. مدرسین پاسخگو هستند که چه کاری باید انجام شود و این به صورت تجربه برای همه دوستان قابل استفاده است.

پیشنهاد می کنیم قبل از شرکت در دوره آموزش فیشیال، حتما متناسب با نیازی که دارید، مشاوره دریافت کنید تا بتوانید بهترین دوره را انتخاب کنید. برای این کار می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و قبل از تهیه دوره ها به صورت تخصصی مشاوره بگیرید.

چطور بیوتی تراپیست شویم؟

پاسخ های مختلفی برای این سوال وجود دارد ولی بهترین و سریع ترین روش، شرکت در دوره هایی است که مطمئن هستید پس از آن تخصص، مهارت و پیش نیازهای لازم برای ورود به بازار کار را به دست می آورید. قطعا دوره آموزش بیوتی تراپیست آکادمی کامرانی ویژگی های لازم برای این کار را دارد و در ادامه این موضوع را با بررسی بیشتر این دوره، اثبات می کنیم.

برای هماهنگی و اطلاعات بیشتر با

09120623662 تماس بگیرید